niedziela, 3 marca 2013

Dolna Kamenice i spoty

Baseny w Oławie i we Wrocławiu

W ostatnich tygodniach pływałem głównie na zamkniętych obiektach. Oprócz imprezy w Oławie w zeszłym tygodniu pomoczyłem się razem z Wrotkami na basenie we Wrocławiu. Z obu wydarzeń zebrałem trochę materiału więc w niedługiej przyszłości należy się spodziewać jakiś krótkich klipów. 


Spoty - Ślęza i Bystrzyca

Pozostałą część czasu wykorzystałem do inwigilacji miejsc, które potencjalnie można spożytkować w kajakarski sposób i tak:
  • Jaz na Ślęzy w pewnym momencie osiągnął poziom alarmowy - za zastawką robią się wtedy dwa odwoje, natomiast woda ma charakterystyczną brunatną barwę (co świadczy oczywiście o wysokiej zawartości składników odżywczych i przebogatej florze) -  http://www.youtube.com/watch?v=EXOEarm_DB4
  • Zupełnie nowy obiekt badań znajduje się na Bystrzycy. Na razie przepłynąłem go tylko raz owego feralnego dnia, o którym chcę szybko zapomnieć (więcej w archiwum). Jaz składa się z kilku zastawek. Zazwyczaj jest otwarta jedna lub dwie. Przy jednej, za progiem tworzy się falka w kształcie długiego jęzora - http://www.youtube.com/watch?v=QtXnhdhDw0A

Dolna Kamenice 06.01.2013

W jednym z poprzednich postów wspominałem o naszym szybkim wyjeździe na dolną Kamenice (w towarzystwie Łukasza i Waldka). Waldek dostarczył mi materiał z tej wyprawy więc zmontowałem krótki filmik. Rzekę zrobiliśmy po roztopach, które skończyły się dzień wcześniej i w zasadzie w okolicy nie było już na czym pływać. Co więcej pegel na Kamenicy był zawieszony więc nie wiem nawet przy jakim poziomie zjeżdżaliśmy.

W chłopakach odezwał się wiosenny głód pływania więc odcinek zrobiliśmy dwa razy. Ja najbardziej zapamiętam z wyprawy zmarznięte ręce. Akurat tym razem nie zabrałem ze sobą rękawiczek i miałem wrażenie, że zamiast wiosła trzymam w ręce garście szpilek.

Brak komentarzy: