piątek, 10 maja 2013

Białka Tatrzańska - 03.05.2013

Białka Tatrzańska 03.05.2013

Większość weekendu spędziłem z rodziną, ale pod koniec byłem w Krakowie więc postanowiłem podjechać na Białkę. Na miejscu spotkałem sporo kajakarzy (Bystrze, Habazie, Panta Rei, Wrotki, a nawet dwóch kolegów z klubu Kamikse ze Słowacji). Wody było w sam raz (209-210cm na peglu). Pływaliśmy w piątkę (Jarek z Warszawy, Adriusze z Moskwy, Dizel z Wrocławia, Jan i Jan ze Słowacji) odcinek od Szałasów. Po drugiej turze i podwiezieniu przez Cinka zrobiliśmy odcinek jeszcze raz (grzech byłoby nie skorzystać z takich warunków).



Karkonosze w długi weekend

W długi weekend Adam pojechał w Karkonosze gdzie wraz z Czaplami pływał Kamienną, a później Jizere (razem z Maćkiem). Poniżej kilka fotek z ich pływania autorstwa Anny Potrzeszcz.


2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Hej,
Pływaliście chyba w piątkę jeśli umiem liczyć ;)

dizel pisze...

Słusznie, już poprawiłem. Dzięki.